Reparatieverzoek
Heeft u een onderhoudsklacht of een reparatieverzoek? Vul dan het reparatieformulier in. Bellen kan ook: (024) 399 55 55. Na de melding nemen wij snel contact met u op.
Direct regelen
De meeste onderhoudsklachten en reparatieverzoeken meldt u bij Oosterpoort. Maar voor sommige reparatieverzoeken hebben we afspraken gemaakt met speciale bedrijven. U vindt ze in het overzicht hieronder. U kunt deze bedrijven rechtstreeks bellen, het probleem wordt direct opgelost.
Storing centrale verwarming
Sinds februari 2016 werken wij met verschillende bedrijven voor storingen aan CV-ketels. In februari ontvingen al onze huurders een sticker met het telefoonnummer dat zij kunnen bellen bij storing aan de centrale verwarming. Nieuwe huurders krijgen meteen het juiste telefoonnummer. Heeft u een storing? Bel dan het nummer dat op deze sticker staat.
Glasschade
Heeft u bij ons een glasverzekering? Dan belt u naar firma Van der Zee, telefoon (024) 397 19 09. Zonder glasverzekering belt u een bedrijf naar keuze. U betaalt dan zelf de rekening.
Verstopte rioleringen
Heeft u bij ons een rioolverzekering? Dan belt u naar firma Van Kesteren (0485) 37 17 71. Zonder rioolverzekering belt u een bedrijf naar keuze. U betaalt dan zelf de rekening.
Water
Waterbedrijf Vitens, telefoon 0900 0650 (onder kantoortijd), 0800 0359 (buiten kantoortijd).
Stroom en gas
Is Nuon uw leverancier? Bel dan de Nuon-storingslijn, telefoon 0800 9009. Heeft u een andere leverancier? Bel dan het storingsnummer van uw eigen leverancier.