Serviceabonnement: het verzekeringspakket van Oosterpoort

Bij Oosterpoort nemen we heel wat onderhoudswerk voor onze rekening. Toch moet u als huurder ook zelf zorgen voor verschillende reparaties. Speciaal daarvoor hebben we het serviceabonnement.

Wat moet u zelf repareren?

Wettelijk moet u als huurder zorgen voor ‘geringe en dagelijkse reparaties’. Het gaat dan bijvoorbeeld om het schoonhouden van filters, afvoerputjes, ventilatieroosters, schoorstenen, goten en verstopte afvoeren.

Maar ook het onderhoud van leidingen, tuinafscheidingen en de carport is voor u. En u moet kapotte (buiten)lampen, zekeringen, brandmelderbatterijen en ruiten ook zelf (laten) vervangen.

Een verzekeringspakket in drie delen

De kosten van huurdersonderhoud kunnen flink oplopen. Daarom hebben wij een speciaal verzekeringspakket: het serviceabonnement. Tegen een scherpe premie voeren we bepaalde reparaties dan snel, professioneel én gratis voor u uit.

U kunt uw serviceabonnement samenstellen uit de volgende drie onderdelen:

  1. een rioolverzekering
  2. een glasverzekering
  3. een verzekering voor serviceonderhoud

Wijziging serviceabonnement per 1 oktober 2017

Op 1 oktober 2017 pasten wij de prijzen van de drie onderdelen uit het serviceabonnement aan. Er zijn een aantal diensten gewijzigd. Zo kunnen wij het serviceabonnement weer leveren zonder geld toe te leggen. Bent u huurder en heeft u een serviceabonnement? En wilt u graag weten wat de wijzigingen precies zijn? Klik dan hier (Excel) of hier (PDF).

Lees meer

> Rioolverzekering
> Glasverzekering
Serviceonderhoud
> Aanvraagformulier

Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Instellingen Direct Accepteren