Niet tevreden?

Bij Oosterpoort willen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Bijvoorbeeld na de uitvoering van een reparatie, bij de toewijzing van een woning of over de manier waarop u behandeld bent.

Laat het ons weten

Als u een klacht heeft over ons, over een van onze medewerkers of over uw woning: laat het ons weten! Alleen dan kunnen wij er iets aan doen. Lees hieronder hoe u dat doet. 

Overlastklacht

Heeft u last van overlast of burenhinder? Een goed gesprek is vaak al de oplossing. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u overlast melden en kunnen we bemiddelen. Overlast - wat kunt u zelf doen.

Reparatieverzoek

In elke woning gaat wel eens iets stuk of werkt iets niet goed meer. U kunt in zo’n geval een reparatieverzoek indienen

Klacht over onze dienstverlening

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Wij vinden dit vervelend en lossen dit graag op met u. Neem contact met ons op binnen zes weken na het ontstaan van de klacht. U heeft eerst een gesprek met de medewerker om wie het gaat, of met de leidinggevende. Hierin probeert u samen een oplossing te zoeken voor uw klacht. Wij hopen dan natuurlijk dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. 

Ontevreden over gesprek

Bent u niet tevreden over het gesprek? Dan kunt u een formele schriftelijke klacht indienen bij Oosterpoort. U kunt dat doen door dit formulier in te vullen. U kunt ons ook een brief sturen: 

Oosterpoort
Postbus 31
6560 AA Groesbeek

U geeft aan waar uw klacht over gaat, wanneer deze is ontstaan en welke medewerker erbij betrokken is. U geeft ook aan of u al een gesprek met ons gehad heeft. U ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie van ons. Hierin leest u wie de klacht afhandelt. 

Werkwijze

U krijgt van ons binnen vijf werkdagen een reactie per brief. Hierin leest u welke medewerker uw klacht formeel in behandeling neemt. Ook vindt u de gegevens van deze medewerker en leest u wanneer u een reactie op uw klacht ontvangt. 

Wij hopen dan natuurlijk dat uw klacht wel is opgelost. Bent u het niet eens met de beslissing? Of hebben wij niet op tijd gereageerd? Dan kunt u de Klachtencommissie inschakelen. Dit moet u doen binnen zes dagen na ontvangst van de formele brief van Oosterpoort. De datum vindt u op deze brief. Bij geen reactie moet u dit doen binnen zes dagen na de datum waarop wij hadden moeten reageren. 

Samenvatting

Hieronder ziet u nog een keer een samenvatting van de bovenstaande uitleg.