Telefonisch onderzoek: uw mening telt!

17 juni 2015

Telefonisch onderzoek: uw mening telt!

Wij starten met een onderzoek naar de tevredenheid onder onze huurders. In dit bericht leest u daar meer over.

Uw mening is belangrijk

Het is voor ons erg belangrijk te weten hoe tevreden u bent. Hoe denkt u bijvoorbeeld over uw woning, onze serviceverlening en uw woonomgeving? Deze informatie helpt ons na te gaan waar we nog dingen kunnen veranderen of verbeteren.

Onderzoek USP per telefoon

Het bureau USP Marketing Consultancy start binnenkort met een onderzoek via de telefoon. Mogelijk benaderen zij u ook. Het onderzoek is een steekproef. Dat betekent dat niet al onze klanten worden benaderd. Het onderzoek duurt ongeveer 10 minuten. Als u gebeld wordt, neemt het bureau samen met u de vragenlijst door.

Meer informatie

Heeft u vragen over het onderzoek? Belt u gerust met ons KlantContactCenter via telefoonnummer (024) 399 55 55. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur en op vrijdag tot 12.30 uur.